FRE....Torsdag

scary eye (~".)~ (~".)~
 
Glömde för en stund att det bara var torsdag... Även fast der är snö kaos ute och iskallt så är jag så glad ändå!
Kom till skolan idag med full fart för jag trodde jag skulle bli sen men när jag väl kommer dit så sitter bara fem tjejer där i min klass. Inga fler kom inte äns läraren?! Tåg och bussar var inställda av snö kaoset och våran stackars lärare låg hemma med magsjuka.
Kändes ju lite onödigt att lämna sin sköna säng när man lika gärna skulle ha kunnat ligga kvar där, menmen
Stannade iaf kvar i salong för att jobba lite praktiskt själva. Efter lunch åkte alla tjejer hem förutom jag och Linnéa. Vi stannade kvar ända till fyra! Även fast jag skulle kunnat gått hem vid tolv. Men varför göra det när man trivs så jäkla bra i salongen ?! :D
 När jag väl kom hem så fick jag verkligen en fredagskänsla (även fast det är torsdag). Julia och jag köpte kinamat och tittade på Julkalendern m.m. Tackar den som gjorde valet av julkalender i år! Första Greveholm är ju bästa julkalendern någonsin inget kan slå den men den nya är faktiska också bra. Älskar miljön, dialekten och framför allt musiken känner mig som ett litet barn på julafton varje gång jag ska se ett avsnitt...♥

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0