Salong Popp i Topp

Har varit och tittat på lucia nu på morgonen med Linnéa och hennes kompis, gick även och fikade på lido efter det. Hade inte fått någon julkänsla riktigt men nu efter lucian känns det som den har kommit. 

Är hemma nu och förbereder mig för fälltstudie på Salong Popp i Topp. Varit där på min första fälltstudie men blev sjuk och fick feber den gången så hann inte göra så mycket så jag hoppas på att få göra mer saker den här gången. Även fast det är lite pirrigt så ser jag fram emot det jättemycket. Jättemysig och fin salong och trevlig personal. Millan heter tjejen jag ska var med under dagen och hon är verkligen duktig men vad hon gör så ska bli spännande att få vara med henne.

Här har ni Millan:
Här är även två bilder på salongen:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0