LEDIG DAG/SALONG

VAr ledig dag från skolan idag var istället hos City Frisörerna hela dagen. Det var andra gången idag jag var där och jag känner mig redan hemma. Dom är så snälla där och vill verkligen att jag ska lära mig saker. Idag fick jag lära mig att jobba i receptionen/Kassan så jag tog emot några kunder som skulle köpa produkter eller boka en tid. Känns nästan som jag jobbar där för dom har till och med gett mig ett eget loggin till datorn.
Tränade även lite på docka.

Med mig hem fick jag lite prover av deras prokuter som jag ska testa och lära mig om. De gav mig också ett eget hölster!!! jag ba vaaaa... får jag den? Dom bara ja ta den vi har så många som bara ligger och inte är till användning. Så klart var den inte sprillans ny men ändå. :0 Fick också penslar och en skål att blanda färg i plus ett eget förkläde och kappa. Jag är målös alltså, så sjukt tacksam.
 
Bild på mina bruna sommarben i Grekland! ååh är nog inte bara jag nu som vill ha vår!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0