RIGHT CHOICE

Har haft jätteont i magen idag... blä värsta som finns!
 
Imorgon väntar iaf en god sov morgon och klockan tio ska jag på möte om valen man ska göra till tvåan.
Just nu så känns det som jag inte har någon koll alls så ska bli skönt att få en klarare bild.
Har ju dock lite beslut ångest vad ska ska välja. Antingen så ska jag välja så jag kommer in på högskolan direkt efter jag slutar trean allstå måste jag läsa Svenska 2 och 3 plus Engelska 6, men fundrar också på att läsa formgivning som tillhör frisöryrket mer och Svenskan. Tror jag ska välja formgivning och läsa Engelska 6 på konvux sen för att få behörighet till högskola. aaah!! får panik ju!
Formgivning kan jag bara läsa nu inte efter trean sååå jaa... nu lätt nog allt det här väldigt rörigt men oroa dig inte om du inte fattar för då är du inte ensam, fattar själv ingenting.
Formgivning är alltså style och design i helhet inte bara hår och smink utan kläder och allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0