Friday I'm in love

Finally friday! 

Var så nervös innan engelskan idag för jag hade fått en extra uppgift att läsa en bok (Lord of the flies) och skulle ha bokprat om den idag med läran. Innan hade han sakt att han förväntade sig jätte mycket av mig så jag fick panik. hahah. Trodde det skulle gå jätte dåligt men ............ jag fick A !! yeeeyy! bra slut på fredagen kan man ju lätt säga :3
 
sämsta bilden på mig och syrran på övervakningskameran innen på ica idag

Köpte klorin för jag ska bleka en jeans jacka hos pappa imorgon,hon i kassan trodde säkert jag var knäpp för att bara köpa klorin. Hon trodde säkert jag var självmordsbenägen eller nåt och skulle drika det, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0