See you soon Japan

Nu är det bara två morgonar kvar som jag kommer vakna upp i min enga säng i lilla Gävle..!!!... sen kommer jag vakna upp i storstaden Tokyo i en säng på ett campus där jag kommer bo i tre veckors tid. gaaaah! Har inte varit nervös alls ända tills nu, paniken bara slog mig idag när jag packade resväskan. Om 1dag, 5timmar och exakt 4 minuter kommer jag vara påväg mot en av mina största drömmar!  


Kan nog säga redan nu att uppdatering här inte kommer va så bra när jag är borta, kommer nog vara rätt dött här. Men jag kan lova att när jag kommer hem kommer jag ha massor av bilder och då menar jag massor (köpt en ny systemkamera) att dela med mig av och jag kommer säkert ha mycket att berätta också. (✿◠‿◠)  

Här är en ritning över hela campus, visst är det stort?!! sjukt!


Här är även några bilder från campus
 


Om jag inte hinner uppdatera innan jag åker så säger jag hej då för säkerhetsskull nu, Hej då! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0