HOLA!

Är stolt över mig själv att jag stått ut med att jobba en hel helg. Att kliva upp kl 6 på morgonen och komma hem kl 9 en helg är inte det roligaste i alla fall inte om man är som jag och gillar att sova. 
Men jag måste erkänna att det är värt att gå upp så tidigt endå om man ska åka till jobbet man älskar mest! 

Var hem till pappa efter jobbet och uppvaktade han på farsdag och han bjöd på jätte god mat (älgkött med potatisgratäng) 


Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll och ladda inför en ny skolvecka.


 

Postat av: Sara

åh så söt! :3

Svar: Ja visst är den! vill bara gosa med han :3
theteenmonster.blogg.se

2013-11-13 | 19:01:28
URL: http://www.sarabostrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0