HALLOWEEN IS COMING UP! ARE YOU PREPARED?

Nu är jag tillbaka i skolan efter en håltimme, back to work!

Funderar på om jag ska gå och äta efter skolan på det ny öppnade sushi stället i stan,
är så sugen på sushi just nu! ^__^ Vilka fler älskar sushi?




Halloween is coming up! Jag vet att halloween inte är för äns nästa helg men jag ska nämligen på maskeradfest den här helgen så jag kommer ta upp det redan nu. 
Hjälp mig vad ska jag vara??!! har ingen fantasi alls... har tittat på massor av halloween tutorials på youtube men det är inget jag kan göra själv... hahah ( ・ω・)

Jag lovar att det kommer sluta med att jag tar min Stitch kigurumi haha!

Min kigurumi var lätt bästa köpte jag gjorde i Japan 




Måste även passa på att tacka Hoshi för att jag blev måndagens blogg på hennes blogg! ♥ Blev super glad när jag tittade in på hennes blogg idag och såg att jag hade vunnit. yeeeey! Tack så jättemycket! ♥ (人´∀`*)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0