BOYISH

Linnéa och jag idag, glada och galna av ingen speciell anledning
Ska kanske vara modell på treornas modevisning på gasklockorna, och hon som ska styla mig villa både färga och klippa mitt hår. Jag sa att färga får du gör i vilken för du vill men klippa... hmm.
Funderat lite på om man ska testa på att ha kort hår? Tror jag vill kortast ha till axlarna så man kan sätta upp det iaf. Har beslut ångest!!! 
Om det nu blir så att jag kommer var modell så tycker jag att det kommer bli sjukt kul! Får ju gratis klippning och färgning liksom. Frågan är ju bara om de kommer ha en catwalk och hur det nu kommer gå, så klumsig som jag är.

Smakprov på mig i kort hår! Ser ut som en kille nästa hahah,
dock gör ju skinnväste lite av jobbet till det.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0