GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

heeej! ^^

Mycket som hänt sen senast jag uppdatera...
 
Jag har: Haft klassfest med min föredetta klass,frirat pappa på hans födelsedag, åkt pulka med Michelle och Carl, åkt mer pulka med friends och firat ett nytt år.
Ja har haft ganska fullt upp på senaste och har inte rört min dator på jag vet inte hur längre!
 
Idag har jag praktiskt taget inte gjort ett skit. Var uppe till fem igår/idag så sov ända till tre idag.

 
Min dag:
Släppade mig upp ur sängen och ut till vardags rummet där tv:n var på. Satt där och tittade på ett repris av Family Guy bara för det inte fanns något bättre att se på. Chipsen från igår som låg i skålen på tv:bordet blev min frukost...... och plötsligt var klockan helt plötsligt sju på kvällen och mamma kom hem ifrån stockholm!
Gick tillbaka till min älskade säng och har legat där tills nu..! HAHA vad gör jag med mitt liv?!
Åt inte äns något idag bara de där jävla chipsen!
 
byebye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0