MONDAY


Den här måndagen har känts så lång och än är den inte över.

Slutade kl 4 idag och gick direkt hem för att byta om till danskläder sedan vidare till
dansen som började kl 5. När jag kom hem kl6 från träning fick jag reda på att vi ska ut och äta för mamma inte orkar laga mat. haha inte för att jag klagar då för vi ska äta på Chucth Street. mumma! Har inte varit där sen min födelsedag då jag fyllde 6 år och hade kalas där... Så kände att det var tid att se själv om de verkligen har så god mat som alla säger att de har nu. 
Klockan är snart 9 och vi har inte gjort oss klar för att gå än så tror nog det kommer bli en sen kväll.
Så planerna att göra skolarbete ikväll sprack.
 
åååhh vill ha de här skorna!!! love them♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0