MY MUSIC

MUSIK,
Min musik smak har varierat jätte mycket nu när jag tänker efter. Om jag tänker tillbaka på musik jag lyssnade på förut så passar det inte alls det mig nu.
När jag var mindre lyssnade jag nog bara på musik andra lyssnade på för jag visste inte bättre... suck..
Nu har jag iaf hittat min helt egna värld till musik och den växter större för varje dag som går.
 
Här är ett litet smak prov vad jag lyssnar på: 
Glen Check, SHINee, 2ne1, Kid Cudi, Big Bang, Epik High, Orange Caramel, Exo-k, K-Will, Kapten röd, Ratatat, Rebecca & Fiona, Odd Future, J-MIN, Donald Glover, Rizzle Kicks OSV

Ja det var väldigt blandat som ni ser men helt seriöst så kan jag lyssna på precis vad som helst bara jag gillar det och jag gillar det mesta..
 
För ungefär två år sen så började jag lyssna på Korean Indie, Kpop, lite Jrock och annan funky musik, det är nog de som ändrat min musik smak mest. 
 
Här är en låt som jag haft repeat på ett tag nu, Glen Check - Leather som är ett Korean indie band.
Älskar deras musik!!!


 
Skulle var kul och höra vad ni lyssnar på. Kanske man kan få några bra låt tips? 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0