Höst ombre

Hade modeller idag i skolan, jag fick i uppdrag att färga en ombre. Det blev en röd-blond ombre, skit snyggt tycker jag det blev! Skulle locka det efter men det blev ont om tid... synd för det är så snyggt när man lockar håret när man har ombre! 
(förlåt för dålig bild kavalite, skyller på min dåliga mobilkamera..)

FÖRE:


EFTER:

Det här var önskemålet från min modell: 



(Ännu dåligare kvalitet) Bilder på två klippningar jag gjorde i helgen:

Första bilden: Ville bara fräsha till topparna
Andra bilden: Vill klippa av sig en hel del (vågat), var trött på det långa håret. Fick klippa över 1 dm! 


 

Gjorde detta kollage på formgivningen i torsdags på underbara Allison Harvard! Skulle ge henne en outfit för en weekendresa där hon skulle kläder till en gala samt kälder till när hon ska ut och fika med vänner.
Ni kan ju gissa vilket outfit som tillhör vilket event ;)
 
 

Lika bra att jag lägger upp bilderna från stockholm som var för två helger sedan nu när jag ändå är igång!

Vill ha en sån här polaroid kamera sooooo bad! Var jätte nära på att köpa en när jag var i japan för det var mycket biligare där... ångrar stort att jag inte köpte en när jag var där... :(
Gick en runda igenom gamlastan så svängde in på science fiction bokhandeln och tittade lite.

ssåå mycket manga! ;O

Köpte nyaste numret av egg magazine! blev så shockade att dom redan fått in den på så kort tid!

Upptäckte också "heaven", en affär med bara hårprodukter för bra pris! wiiieee
 
Passade på att testa detta underbara mirakel för första gången när jag ändå var och hälsade på storstaden.

Åt också mat på min nya favorit ställe! Asiatiskmatbuffe!!!! åååhhhyeah
 
Oj nu blev det här inlägget onödigt långt men nu har jag fått ner det mesta! En hela veckas uppdatering typ.. hehehe 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0