FUN SCHOOL WORK

 
Så här långt har jag kommit på ett arbete jag håller på med i skolan dock inte klart än som ni ser men kommer bli på måndag. ^___^
Varje år så stylar 3:orna och 2:orna 1:orna på min frisörlinje. Vi får två dagar på oss att planera, styla och fota. Stylingen kan vara vad som helst så man får använda fantasin. Min grupp valde i alla fall att göra ett eget omslag till filmen "The Great Gatsby". Ska kalla det för "The Great Hairgatsby" istället... ;)
 
När alla gjort klar sin styling och fixat ihop en bild så ska vi elever rösta vilken styling som är bäst, vinnaren vinner ett pris som lärarna fixar ihop. 
Förra året kom min grupp trea och vann fina produkter ifrån Keune, så det är inga dåliga priser. SCHOOLWORK
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0